خدمات عروسی وبرگزاری مجالس ملل

گل آرایی,سفره عقد,تشریفات عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,باغ عروسی

خدمات عروسی وبرگزاری مجالس ملل

گل آرایی,سفره عقد,تشریفات عروسی,تشریفات مجالس,خدمات مجالس,باغ عروسی

موقعیت و دسترسی شهری باغ عروسی

باغ محل برگزاری جشن عروسی شما می بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری ، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید مهمترین موضوع در انتخاب باغ عروسی همین باشد. چرا که مهمانان شما می بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری عروسی شما بنا به دلایلی  مثل : ترافیک و یا واقع شدن در خارج از شهر ، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد. از طرفی سعی کنید باغ محل برگزاری عروسی را در نزدیکی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید چرا که خود شما هم می بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این اماکن دور از هم باشند ، دیر در جشن خود حاضر خواهید شد. هیچ چیز بد تر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تشریفات عروسی  ، خدمات عروسی و برگزاری مراسم عروسی  به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.melalceremony.com

باغ و سالن عروسی

تشریفات ملل ضمن در اختیار داشتن باغ اختصاصی، به دلیل همکاری گسترده با بیش از 70 مورد باغ و سالن دیگر شرایطی را برای شما فراهم میکند تا گزینه های متعددی مناسب با سلیقه و بودجه خود برای انتخاب داشته باشید.


گروه تشریفاتی مللبا داشتن دید حرفه ای و به روز و به کار گیری نیروهای مجرب در زمینه ارائه خدمات مجالس آمادگی دارد تا از ابتدای راه تا پایان مراسم ازدواج با ارائه مشاوره ای صحیح و حرفه ای در کنار شما عزیزان باشد. نمونه های متعدد از خدمات مجالس انجام شده به صورت فیلم و عکس موجود می باشد . با حضور در محل مؤسسه تشریفات عروسی ملل می توانید نمونه هایی از خدمات انجام شده توسط خدمات مجالس ملل  را مشاهده نمائید. تشریفات ملل طراح و مبتکر اجرای جدیدترین و شیک ترین مراسم عروسی همراه با آتش بازی، گل آرایی، موزیک زنده و ... پنجره ای از تجسم یک رویا را در مهمترین شب به یاد ماندنی زندگیتان به روی شما می گشاید.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تشریفات عروسی و برگزاری مجالس عروسی به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.melalceremony.com

خدمات عروسی

خدمات عروسی که در تشریفات ملل ارائه می گردد شامل بخشهای متنوعی است. استفاده از برخی از این خدمات مجالس امری اجتناب ناپذیر است. اما برخی از این تشریفات عروسی شامل بخشهای غیر ضروری و یا تجملاتی است که انتخاب و استفاده از آنها می تواند کاملا سلیقه ای باشد و عدم استفاده از آنها آسیب زیادی به مراسم نمی زند. برخی از خدمات ارائه شده توسط تشریفات  ملل عبارتند از:

طبخ غذا با بهترین مواد درجه یک در آشپزخانه اختصاصی

استفاده از تجهیزات و امکانات لوکس و مدرن و به روز در مراسم ها

در اختیار داشتن باغ اختصاصی

همکاری گسترده با مجلل ترین باغ ها و سالن ها و ویلاها

به کار گیری مجرب ترین کادر پذیرایی در زمینه خدمات مجالس

خدمات فیلمبرداری حرفه ای

خدمات عکاسی در آتلیه های اختصاصی و باغ

خدمات نورپردازی و جلوه های ویژه

همکاری با برترین گروه های موزیک

حریرآرایی و استفاده از سازه های دکوراتیو

خدمات گل آرایی مجالس

خدمات گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس

خدمات شمع آرایی ، آتش بازی، سفره های عقد و خنچه های مدرن و سنتی

انواع خدمات دیزاین مجالس با متد روز

بازارچه

سفره خانه سنتی

موسیقی سنتی

و ...